آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » گردشگری » محیط زیست
کد خبر : 5627
سه شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین زیرساخت‌های بام خرم آباد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: علی رغم بی مهری ها در گذشته به بام لرستان ، دکتر خادمی توجه ویژه ایی به مجموعه بام داشته است.

به گزارش وارک نیوز، بام لرستان یک پروژه گردشگری ، اقتصادی و تحقیقاتی در شهر خرم‌آباد است که حدود ۸۰۰ هکتار وسعت دارد که در شرق شهر خرم‌آباد در بالای کوه مدبه واقع شده‌است و دارای کارکردهای متنوع وبی نظیری در غرب کشور است. در این راستا مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت : علی رغم بی مهری ها در سالهای گذشته به بام لرستان ، توجه و نگاه ویژه دکتر خادمی استاندار لرستان به مجموعه بام لرستان ستودنیست.
شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه استاندار لرستان در بدو ورود به استان،نگاه خاص و حمایت های ویژه ایی از مجموعه بام لرستان کرده است اظهار داشت : دکتر خادمی توسعه بام لرستان به مساحت ۱۰۰ هکتار با کشت گونه های مثمر را به منابع طبیعی ابلاغ نمودند.
وی گریزی به دیگر کارهای استاندار لرستان زد و عنوان کرد : به کارگیری مشاور جهت تهیه طرح و جانمایی پروژه های اقتصادی و گردشگری به منظور ایجاد اشتغال در مجموعه بام لرستان از دیگر دستورات استاندار لرستان بوده است.
نجفی به بازدیدهای مستمر دکتر خادمی از مجموعه بام لرستان و راهنمایی ها به لحاظ دستورات حفاظتی و مراقبتی از بام توسط وی اشاره کرد و افزود : تامین اعتبار یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان جهت مراقبت،نگهداری،آبیاری و تولید نهال بام در سال ۹۷ از دیگر اقدامات استاندار در خصوص بام بوده است.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان گفت : استاندار لرستان ، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات گردشگری جهت احداث تاسیسات ، تجهیزات و همچنین زیرساخت‌های بام خرم آباد اختصاص داده است.