آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 5573
شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای حل مشکلات اجتماعی

نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد لرستان گفت: باید از ظرفیت خیرین برای حل مشکلات اجتماعی استان بیشتر استفاده شود.

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای حل مشکلات اجتماعی

مهدی بابایی بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد استان در کنار سایر اقشار جامعه در مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان حضور مستمری داشته و علاوه بر حضور فیزیکی بعضی از این سازمان‌ها در این روزها اقلام مصرفی خوراکی در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت  قرار دادند.

وی بابیان اینکه در این ایام خیرین هم استانی در بحث خدمت‌رسانی سنگ تمام گذاشتند، افزود: خیرینی که قصد کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت داشته از آن‌ها خواهشمندیم برای تأثیرگذاری بیشتر کارشان در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد به این موضوع ورود پیدا کنند.

‌ نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد استان لرستان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز سازمان‌های مردم‌نهاد حضور در مسائل اجتماعی و مناسبت‌های مذهبی است؛ خوشبختانه در سال‌های اخیر سازمان‌های مردم‌نهاد در بحث سازمان‌دهی به‌خوبی تقویت‌شده‌اند.

بابایی بابیان اینکه طی هفته‌های اخیر عده‌ای از ایرانیان مقیم خارج از کشور که وابستگی خانوادگی در استان دارند در بحث کمک‌های مالی ورود پیداکرده‌اند، تصریح کرد:این کمک‌ها شامل بسته‌های غذایی به خانواده‌های بی‌بضاعت و لوازم‌تحریر برای کودکان کار بوده است.

وی در پایان اضافه کرد:از تمام افرادی که زمینه‌ساز ایرانیان مقیم کشور در استان را فراهم کردند  تقدیر و تشکر کرده و امید داریم که این گونه برنامه‌ها تداوم داشته و بیشتر شود.

به نقل از فارس

انتهای پیام/