آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی
کد خبر : 5558
سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

احداث کارخانه تولید شمش منیزیوم پورآلیاژ ازنا طی یک سال آینده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با توجه به توانمندی مجری طرح و تامین مواد اولیه در داخل پیش‌بینی می‌شود کارخانه تولید شمش منیزیوم پورآلیاژ طی یک سال آینده ساخته شود.

به گزارش وارک نیوز محمدرضا صفی‌خانی عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی طرح تولید شمش منیزیوم پورآلیاژ این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از به وجود آمدن مشکلات اخیر در حوزه ارز هزینه احداث برای طرح تولید شمش منیزیوم پورآلیاژ توسط سرمایه‌گذار ۱۶ میلیون یورو پیش‌بینی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با تجدیدنظر در طرح و اینکه بتوان بسیاری از تجهیزات را در داخل کشور تولید کرد، سعی شده است که ۸ میلیون یورو از این میزان را از طریق منابع ارزی تامین کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه تاکنون در مسیر اشتغال‌زایی جوانان استان لرستان گام‌های خوبی برداشته شده است، عنوان کرد: این طرح نیز زمینه اشتغال تعدادی از جوانان استان را فراهم می‌آورد.

صفی‌خانی تصریح کرد: با توجه به توانمندی مجری طرح و تامین مواد اولیه در داخل پیش‌بینی می‌شود که کارخانه تولید شمش منیزیوم پورآلیاژ شهرستان ازنا طی یک سال آینده احداث شود.