آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » گفت و گو
کد خبر : 5507
پنجشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

دستگیری سارقان حرفه‌ای مغازه در خرم‌آباد

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از دستگیری دو سارق حرفه‌ای مغازه در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش وارک نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان، عباس نظری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان خرم آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی در طی انجام تحقیقات گسترده و اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی یکی از سارقان و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان اظهار داشت: در بازجویی بعمل آمده از سارق به سرقت اموال مغازه‌داران با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب و شناسایی مغازه‌هایی که گشت‌های پلیس کمترتردد دارند با شگرد بالا بردن در کرکره‌ای آنها و ورود به مغازه با همدستی یک نفر دیگر اقرار نمود.

نظری با اشاره به اینکه همدست سارق نیز در عملیات بعدی دستگیر شده است، اظهار داشت: متهمان از افراد سابقه دار و تاکنون به ۷ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با تکمیل پرونده متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان در پایان با بیان اینکه علت وقوع سرقت در این مغازه‌ها عدم رعایت نکات ایمنی از جمله نداشتن سیستم ایمنی بوده است، به مغازه‌داران توصیه نمود با نصب دوربین مداربسته و سایر تجهیزات ایمنی مانع سرقت اموال و دارایی‌شان شوند.

انتهای پیام/