آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار
کد خبر : 5505
پنجشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

انتقال دانشجویان علوم قرآنی لرستان به همدان/ استاندار پاسخ‌گوی وضعیت دانشکده باشد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از انتقال دانشجویان دانشکده علوم قرآنی استان به همدان خبر داد و گفت: باید از استاندار پرسید که برای تنها دانشکده قرآنی استان چه تصمیمی دارد.

 به گزارش  وارک نیوز  به نقل  از فارس حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی ، در خصوص آخرین وضعیت تنها دانشکده علوم قرآنی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر ساختمان اجاره‌ای دانشکده به مالک اصلی آن یعنی آموزش‌وپرورش استان تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سالیان گذشته مسوولین وقت استان بدون برنامه‌ریزی جهت تامین محل دانشکده اقدام به تاسیس آن کردند و امروز به دلیل نداشتن ساختمان مشکلات عدیده‌ای برای دانشجویان علوم قرآنی استان به‌وجود آمده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از انتقال دانشجویان دانشکده علوم قرآنی استان به همدان خبر داد و گفت: اگرچه دانشکده منحل نشده اما اگر فکری اساسی برای آن نشود این امر دور از ذهن نخواهد بود.

طباطبایی به ساختمان نیمه‌کاره‌ای که برای دانشکده قرآنی استان درنظر گرفته شده، اشاره کرد و گفت: متاسفانه تنها چند ستون در زمینی برافراشته شده و احداث آن نیمه‌کاره رها شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعتباری برای تکمیل ساختمان دانشکده علوم قرآنی استان درنظر گرفته نشده و همچنان احداث آن در هاله‌ای از ابهام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با تاکید بر اینکه مسوولان استان بایستی پاسخ‌گوی وضعیت دانشکده علوم قرآنی استان باشند، افزود: باید از استاندار پرسید که برای تنها دانشکده قرآنی استان چه تصمیمی دارد.

انتهای پیام/