آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5485
چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

ایجاد زندگی شرافتمندانه برای مددجویان کمیته امداد در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمات فراهم آمدن زندگی شرافتمندانه برای خانواده‌های مددجو در دستور کار کمیته امداد قرار گیرد.

به گزارش وارک نیوز، علی رستمیان صبح امروز در شورای اداری لرستان اظهار کرد: لرستان با داشتن ظرفیت بالا اما بنا به دلایلی از پتانسیل‌های آن کمتر استفاده شده و این امر منجر به توسعه‌نیافتگی آن گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت معیشتی نیازمندان بیرون از دایره حمایتی و همچنین اشتغال مددجویان از ضروریات امروز استان است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد صندوق ولایت یکی از اقدامات خوب کمیته امداد بوده است، گفت: انتظار می‌رود نسبت به افزایش تسهیلات این صندوق اقدام شود.

رستمیان بیان داشت: مقدمات فراهم آمدن زندگی شرافتمندانه برای خانواده‌های مددجو در دستور کار کمیته امداد قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه با توجه به شرایط امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت و آرامش هستیم، گفت: صرفه‌جویی ۸۰۰ میلیون تومانی در بحث امورات جاری استانداری لرستان امری مثبت بوده که بایستی مورد الگو قرار گیرد.

نماینده با اشاره به سفرهای بی‌هزینه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: امیدواریم این پیام ساده‌زیستی سرلوحه سفرهای تمامی مسوولان کشوری و استانی قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۸