آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار
کد خبر : 5451
دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

رفع مشکلات معیشتی ایثارگران وظیفه مسوولان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: مسئولین موظف هستند که رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای عامه مردم بازگو کرده و علاوه بر آن مشکلات معیشتی این افراد را نیز حل کنند.

به گزارش وارک نیوز، حبیب‌اله خجسته‌پور عصر امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت بیان کرد: رزمندگان دوران جنگ برای دفاع از میهن خود جان خود را با خداوند معامله کردند و همانا این کار از ارزش بسیار بالایی نزد خداوند متعال برخوردار است.

وی با بیان اینکه اگر جان‌فشانی رزمندگان دوران جنگ نبود آرامش امروزی کشور حاصل نمی‌شد، افزود: کشورهایی که برای منافع مالی جنگ کرده‌اند قدر کهنه سربازان خود را می‌دانند و این کهنه سربازان از احترام بسیاری در کشورهای پیشرفته دنیا برخورد دارند؛ با این وجود رزمندگان ایرانی از ارزش‌های الهی دفاع کرده‌اند که این کار از ارزش بسیار والاتری نسبت به کار کهنه سربازان برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: مسئولین موظف هستند که رشادت‌های رزمندگان جنگ را برای عامه مردم بازگو  کرده و علاوه بر آن مشکلات معیشتی این افراد را نیز حل کنند.

خجسته‌پور تصریح کرد: ایران به علت موقعیت استراتژیک خود در حال حاضر نیز در خطر حمله دشمنان خارجی است و باید رزمندگان دوران دفاع مقدس تجارب خود را نسل جوان انتقال دهند تا خدایی نکرده اگر خطری کشور را تهدید کرد جوانان امروزی نیز همانند دوران جنگ از وطن دفاع کنند.

انتهای پیام/