آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار
کد خبر : 5439
دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

پورغلامحسین: یک خودرو مسروقه و ۲۰ قبضه سلاح کشف شد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی یک دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

به گزارش وارک نیوز، مهدی پور غلامحسین ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه کلانتری ۱۲ شهرستان بروجرد ۴ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو و سه دستگاه دوچرخه مسروقه کشف و ضبط شده است.

وی از کشف یک وانت قطعات خودرو و دستگیری یک نفر سارق خبر داد و عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۲۴ حلقه لاستیک و اقلام لوازم خانگی احتکار شده به ترتیب به ارزش ۱۲۰ و ۴۴۰ میلیون تومان کشف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در این طرح همچنین ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و۴ دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقیف و ۱۴۴ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شده است.

پورغلامحسین از کشف و ضبط ۶ کیلوگرم شربت و یکهزار و ۷۵۰ عدد قرص متادون خبر و ادامه داد: در این راستا همچنین یکهزار و ۳۰۰ عدد قرص ترامادول و ۲ هزار و ۹۴۰ عدد سایر داروهای غیر مجاز کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری۱۱خرده فروش مواد مخدر و ۵ معتاد متجاهر، کشف مشروبات الکی، انواع سلاح سرد و ۲۰ قبضه سلاح ساچمه‎زنی از یک باند تهیه و توزیع سلاح بخش‌های دیگری از کشفیات بوده است.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه طرح‎های ارتقاء امنیت اجتماعی بر اساس برنامه‎ریزی‎های مدون و بسته به نیاز منطقه ای اجرا می‎شود، افزود: در ماه محرم و عزاداری امام حسین(ع) با افراد هنجارشکن برخورد می‎شود.

پورغلامحسین در ادامه با اشاره به پیش رو بودن سال تحصیلی تصریح کرد: پلیس با انجام اقدامات انتظامی و ترافیکی بستری را فراهم می‎کند که دانش‎آموزان در نهایت امنیت و آرامش به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲