آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » پیشنهاد سردبیر » خبر مهم
کد خبر : 5410
یکشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

دشمن با جنگ روانی به دنبال ترساندن مردم و نابسامان کردن اوضاع اقتصادی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که توانایی مبارزه با جمهوری اسلامی را ندارد و با ایجاد جنگ روانی به دنبال ترساندن مردم و ایجاد نابسامانی در اوضاع اقتصادی کشور است.

به گزارش وارک نیوز، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در اولین همایش تبلیغی میثم تمار، بیان کرد: امسال جشن چهل سالگی  پیروزی انقلاب اسلامی را پیش رو داریم  و بر اساس شواهد، نظام اسلامی طی ۴۰ سال گذشته از تمام موانع و مشکلاتی که استکبار جهانی برای سرنگونی جمهوری اسلامی طراحی کرده با موفقیت عبور کرده است.

 وی با بیان اینکه که در اواخر سال ۹۶  یک جریان روانی کاذب در کشور با رمز فروپاشی شکل گرفت، افزود: استکبار جهانی با استفاده از عوامل خود فروخته داخل، دو شبکه به نام ری استارت و آمد نیوز با هدف القای این موضوع که مردم از نظام اسلامی خسته شده‌اند، شکل داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با بیان اینکه که سال گذشته با بصیرت مردم از توطئه استکبار جهانی با سربلندی خارج شدیم، اظهار کرد: پارسال در کشور شاهد دستاوردهای سیاسی و اجتماعی زیادی مانند حضور بیش از ۷۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، سرنگونی داعش که با هدف نابودی نظام اسلامی به وجود آمده بود، و علاوه بر آن شاهد آزادسازی سرزمین‌های اشغالی سوریه و عراق بودیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار طی ۷۰ سال اخیر سیاست رژیم صهیونیستی از خیال قدرت اول منطقه بودن به حفظ امنیت سرزمین‌های اشغالی رسیده است، ادامه داد: این تغییر استراتژی نشان‌دهنده منزوی شدن رژیم صهیونیستی در منطقه و افزایش قدرت جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه را به تصویر می‌کشد.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با بیان اینکه اغتشاشات دی‌ماه با توجه به تبلیغات و حمایت‌های فراوان نظام سلطه از گستردگی زیادی در میان اقشار مختلف جامعه برخورد دار نبود، یادآور شد: طی ۷ روز اغتشاشات دی‌ماه عده بسیار بسیار کمی در مقایسه با جمعیت ۸۰ میلیونی کشور به خیابان‌ها آمده بودند و در حوادث مرداد نیز این تعداد بسیار کمتر شد.

کشکولی با بیان اینکه با وجود فشارهای نظام سلطه نظام جمهوری اسلامی هر روز قدرتمندتر از روز گذشته می‌شود، گفت: در اوج فشارهای اقتصادی دشمن صندوق بین‌المللی پول ایران را هجدهمین اقتصاد برتر دانسته و پیش‌بینی کرده در سال ۲۰۲۵ ایران به رتبه ۱۵ خواهد رسید؛ علاوه بر این در سال ۹۷ جمهوری اسلامی دارای یک ارتش بین‌المللی شده که از تجربه جنگ هفت ساله با داعش برخوردار است.

وی بیان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که توانایی مبارزه با جمهوری اسلامی را ندارد و با ایجاد جنگ روانی به دنبال ترساندن مردم و نابسامانی اوضاع اقتصادی کشور بوده و به دنبال تهدید فضای روانی برای ترساندن مردم از جنگ و گرفتن امتیاز از کشور است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ضمن برشمردن نقاط قوت کشور در مواجهه با فشارهای دشمن، اظهار کرد: وجود رهبری شجاع و با بصیرت و در کنار آن داشتن امنیت پایدار در مرزها داخلی کشور و علاوه بر موضوع فوق ایجاد هژمونی در کشورهای منطقه از برتری‌های نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با آمریکا است.

کشکولی با اشاره به اقتدار زمینی، هوایی، دریایی و موشکی و سپاه قدس کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور ما ریشه‌دار بوده چراکه ما از منابع خدادادی فراوانی در کشور برخوردار هستیم که در صورت مدیریت این منابع و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی ایران اسلامی برطرف خواهند شد.

وی با بیان اینکه تبلیغ پیشرفت‌های انقلاب و تقویت روحیه مطالبه گری مردم از وظایف روحانیت بوده، تصریح کرد: مطالبه گری باید به دور از جوسازی، توهین، تخریب و هوچی‌گری باشد و باید به مردم اطمینان بدهیم که عملیات روانی دشمن یک تبلیغات توخالی بوده و اگر مردم و مسئولین در کنار هم باقی بمانند به حول قوه الهی در این برهه حساس نیز پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/