آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 541
پنجشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

مسئولان با فروشندگان غیر مجاز لوزام خانگی خرم آباد بخصوص منطقه تلوری برخورد کنند

  به گزارش وارک نیوز اعضای اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرستان خرم آباد در جلسه ای خواهان برخورد مسئولین با قاچاقچیان لوازم خانگی درشهر خرم آباد بخصوص منطقه تلوری شدند.   منوچهر اسبکوه رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی که ریاست این جلسه را نیز به عهده داشت با خاطر نشان کردن فرمایشات مقام معظم رهبری […]

 

به گزارش وارک نیوز اعضای اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرستان خرم آباد در جلسه ای خواهان برخورد مسئولین با قاچاقچیان لوازم خانگی درشهر خرم آباد بخصوص منطقه تلوری شدند.

 
منوچهر اسبکوه رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی که ریاست این جلسه را نیز به عهده داشت با خاطر نشان کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اعلام شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل گفت: اگر به مفهوم قاچاق و لزوم مبارزه با آن توجهی صورت نگیرد، روند تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور مختل خواهد شد.

 
وی افزود:سوال مهم این است که با وجود آسیب های جدی که اقتصاد کشور از قاچاق کالا متحمل می شود و محرز بودن جرم افراد یاد شده چرا تا کنون مقابله ای با آنها انجام نگرفته است؟

 
در پایان این جلسه اعضای اتحادیه طی بیانیه ای جهت جلوگیری از تعطیلی بیشتر فروشگاه های لوازم خانگی و رویی آوردن آنها به فروش کالای قاچاق برای بقاء خود، از مسئولین مربوطه خواستند نسبت به برچیدن واحدهای فروش کالای قاچاق در خرم آباد بخصوص منطقه تلوری اقدامات لازم را انجام دهند.

 

منبع؛روابط عمومی اتاق اصناف لرستان