آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » پیشنهاد سردبیر » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5407
یکشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

نیروهای مسلح شکوه زمامداران و دژهای مستحکم مردم هستند

امام جمعه بروجرد گفت: نیروهای مسلح زینت و شکوه زمامداران و دژهای مستحکم مردم هستند.

به گزارش وارک نیوزحجت‎الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) این شهرستان اظهار کرد: نیروهای مسلح به عنوان دژهای مستحکم مردم از جان، مال و ناموس آنان دفاع می‎کنند.

وی از ارتش به عنوان قوه غضبه یک کشور برای دفع دشمن و مقابله با آن یاد و خاطرنشان کرد: اگر کشوری نیروی مسلح نداشته و یا نیروی مسلحی ضعیف داشته باشد، کشورهای دیگر آن را طعمه خود قرار می‎دهند.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: امتیاز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که پس از آنکه نظامی باشند، اعتقادی هستند و آن چیزی که دشمنان را می‎ترساند و به زانو درمی‎آورد، اعتقادی بودن این نیروها است.

حسینی تاکید کرد: در دوران ۸ ساله دفاع مقدس که بیش از ۳۰ کشور علیه ما ایستاده بودند، آن چیزی که توانست به مقابله با دنیا بایستد و قدرت‌های بزرگ را به زانو درآورد، اعتقاد نیروهای مسلح ما بود.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عابدان شب و شیران غرنده روز بودند که در سایه ایمان و اخلاق‌مداری دشمن متخاصم را به زانو درآوردند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز نیز جمهوری اسلامی ایران در دنیای متلاطم به برکت نیروهای مسلح در امنیت و اقتدار به سر می‎برد و ملت ایران با برخورداری از نعمت امنیت در آسایش زندگی می‎کند.

حسینی بیان کرد: دشمن در اطراف کشور ما پایگاه‎هایی تشکیل و مستقر کرده است، اما جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را ندارد چرا که شجاعت بسیجیان و نیروهای مسلح ما را در ۸ سال دفاع مقدس لمس و تجربه کرده است.

وی با اشاره به اینکه فرمانده معظم کل قوا از هر جهت در عالم بی‎نظیر است، اظهار کرد: باید هوشیاری خود را حفظ، حرف دشمن را باور نکرده و احتیاط را در پیش بگیریم و بدانیم اگر ملتی با توکل و تکیه بر خداوند متعال و با سلاح ایمان قیام کند، هیچ کس حریف آن نخواهد شد.

امام جمعه بروجرد در ادامه تکیه بر نیروها و توان داخلی را تنها راه عبور از جنگ اقتصادی دانست و افزود: تردیدی نیست ملتی که در راه خدا شهید داده و همچنان هدف و راه خود را دنبال می‎کند، پیروز است.

حسینی با اشاره به اینکه یقینأ ملت ایران شرایط کنونی و جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشته و از آن عبور می‎کند، عنوان کرد: با تکیه بر منابع و سرمایه‎های موجود در کشور می‎توان این مرحله را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲