آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » پیشنهاد سردبیر » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5359
پنجشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

کشف ۶۰ انبار احتکار کالا در یک ماهه گذشته

معاون تعزیرات حکومتی لرستان گفت: در یک ماهه اخیر در بحث احتکار کالا ۶۰ انبار شناسایی و با متخلفان برخورد شده است.

کشف ۶۰ انبار احتکار کالا در یک ماهه گذشته

به گزارش وارک نیوز، حمید القاسی‌مهر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان بیان کرد: در ماه‌های گذشته با پشتیبانی دستگاه‌های مختلف اقدام به بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی در خصوص احتکار کرده‌ و مقادیر زیادی کالا نیز کشف شد.

وی افزود: به کلیه واحدهای تولیدی و صنفی استان ابلاغ شده تا نسب به محلی که به‌عنوان انبار در نظر گرفته‌اند در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

معاون تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: از واحدهایی که اقدام به ثبت اطلاعاتشان در این سامانه کرده‌اند هیچ‌گونه برخوردی نداشته‌ایم و البته باید واحد موجودی انبارها را از یک تا پنجم هر ماه به مرکز ثبت انبارها اعلام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در یک‌ماهه اخیر با بیش از ۶۰ انبار دارای تخلف در بحث احتکار برخورد لازم صورت گرفته است، افزود: مبلغ محکومیت این افراد متخلف به میزان ۱۳۱ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال بوده است.

معاون تعزیرات حکومتی لرستان اظهار داشت: در بحث قاچاق کالا تعداد هزار و ۴۰ فقره پرونده تشکیل شده که از این تعداد ۱۹۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال محکومیت داشته‌ایم.

القاسی‌مهر گفت: این بازرسی‌ها در قالب ۶۰۴ اکیپ بوده که هزار و ۷۳۵ واحد بازرسی شده و هزار و ۷۸ واحد تخلف داشتند که از این تعداد ۱۱ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال محکوم و جریمه شدند.

انتهای پیام/