آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » پیشنهاد سردبیر » تازه ترین اخبار
کد خبر : 5350
چهارشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

اهدا بیش از ۱۰ هزار جهیزیه به زوج‌های سراسر کشور

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها برای تحقق ازدواج آسان امسال بیش ۱۰ هزار سری جهیزیه را به زوج‌های جوان کشور تقدیم کرده است.

اهدا بیش از ۱۰ هزار جهیزیه به زوج‌های سراسر کشور

به گزارش وارک نیوز، محمدرضا فولادی امشب در مراسم اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی بیان کرد: این ۵۰۰ جهیزیه توسط خیرین سراسر کشور جمع‌آوری‌شده و نوعروسان لرستانی بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی که برای تشکیل خانواده ضروری بوده به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه فرهنگ فراهم آوردن شرایط لازم برای ازدواج جوانان از مباحثی بوده که پیشوایی دینی همیشه بر آن تأکید کرده‌اند، افزود: سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها برای تحقق ازدواج آسان امسال بیش ۱۰ هزار سری جهیزیه را به زوج‌های جوان کشور تقدیم کرده است.

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه  آبشار عاطفه‌ها اظهار کرد: بیشتر کارکنان این مجموعه را اقشار ضعیف جامعه تشکیل داده‌اند و مایه فخر و مباهات این سازمان بوده که بیش از ۹۸ درصد کارکنان آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

فولادی با بیان اینکه سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: برای کمک به درمان اقشار ضعیف جامعه بیش از هشت هزار و ۵۰۰ پزشک متخصص در این سازمان به‌صورت رایگان بیمار را درمان می‌کنند و علاوه بر آن بیش از ۴۰۰ بیمارستان و درمانگاه  در سراسر کشور با این مجموعه همکاری گسترده‌ای دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مانند اشتغال‌زایی و کمک به افراد آسیب دیده از ۸ وادی طبیعی سازمان آبشار عاطفه‌ها خدمات قابل توجهی انجام داده، خاطرنشان کرد: امروز بیش از چهار هزار و  ۵۰۰ خانواده که قبلاً تحت پوشش این مجموعه بوده‌اند با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی این موسسه توانمند شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها ادامه داد: در حوزهٔ کمک به آسیب دیدگاه  حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله نیز این مجموعه فعالیت‌های درخوری انجام داده به‌طور مثال سال گذشته در راستای کمک به زلزله‌زدگان منطقه سر پل ذهاب بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون کمک نقدی به آسیب دیدگان صورت گرفت.

انتهای پیام/