آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » پیشنهاد سردبیر » تازه ترین اخبار » خبر مهم » فرهنگی
کد خبر : 5330
چهارشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

میزبانی لرستان از پیرغلامان حسینی مایه مباهات است

میزبانی لرستان از پیرغلامان حسینی مایه مباهات است

به گزارش وارک نیوز، سیدموسی خادمی صبح امروز در آیین افتتاحیه شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان کشور بیان کرد: در سال ۶۰ هجری شمسی ۵۰ سال بعد از رحلت پیامبر جامعه اسلامی به سمت گمراهی حرکت کرده بود مسئولان حکومت اسلامی به تزویر و فساد آغشته شده بودند.

وی با بیان اینکه امام حسین برای بیدار کردن جامعه اسلامی از خوابی پر از فساد و تزویر جان خود و یاران باوفایش را فدا کرد، افزود: جامعه اسلامی بعد از حادثه کربلا از خواب غفلت بیدار شد و علیه دستگاه تزویر قیام‌های متعددی شکل گرفت و راه امام حسین با پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا تثبیت شد.

استاندار لرستان اظهار کرد: مایه فخر و مباهات مردم لرستان است که میزبان پیرغلامانی باشد که عمر خود را در راه بیان حوادث کربلا گذاشته‌اند.

خادمی با بیان اینکه راز ماندگاری یاد و خاطر شهدای کربلا اطاعات از ولایت بود، تصریح کرد: این اجلاس فرصتی را ایجاد کرده که از پیرغلامان امام حسین به خاطر عمری مجاهدت تقدیر کوچکی به عمل آید.

وی ادامه داد: برگزاری اجلاس پیرغلامان در راستای اجرای معنویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های فرهنگی دولت تدبیر امید است و ایمان داریم که حضور پیرغلامان خرم‌آباد باعث ایجاد شور معنوی در مردم استان شود.

انتهای پیام/