آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار ویژه » پیشنهاد سردبیر » فرهنگی » گزارش
کد خبر : 5308
سه شنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

پایان سی‌امین جشنواره تئاتر لرستان/ حضور نمایش «امیل و ممیل» به عنوان نماینده لرستان در جشنواره تئاتر فجر

با پایان کار سی‌امین جشنواره تئاتر لرستان نمایش «امیل و ممیل» به عنوان نماینده لرستان در جشنواره تئاتر فجر امسال شرکت خواهد کرد.

پایان سی‌امین جشنواره تئاتر لرستان/ حضور نمایش «امیل و ممیل» به عنوان نماینده لرستان در جشنواره تئاتر فجر
فارس گزارش می‌دهد

به گزارش وارک نیوز، سی‌امین جشنواره تئاتر لرستان روز دوشنبه در سالن شهید آوینی شهرستان خرم آباد با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

در روز نخست جشنواره نمایش «سکوت و ساطور» به کارگردانی یدالله شعبان از خرم‌آباد و سپس به ترتیب سه نمایش «تراژدی سربازهای کوکی» به کارگردانی سامان شکیبا از بروجرد، «خواب قابیل» به کارگردانی پژمان باقری‌پور از پلدختر و «تراژدی طبخ و طرب» به کارگردانی نازنین مهاجر حسینی از بروجرد به نمایش درآمدند.

در روز دوم این جشنواره نیز نمایش‌های «هیپوفیز»  به کارگردانی عرفان مقصودی از بروجرد، «امیل و ممیل»  به کارگردانی شهاب امرایی از دورود، «پرده» به کارگردانی وحید اکبری از کوهدشت و «گنج خسیس»  به کارگردانی پویا حسنوند از خرم‌آباد به اجرا درآمدند.

در روز اختتامیه با حضور داوران این جشنواره آقایان سید سیامک موسوی، فرشید صمدی‌پور و مهدی محمدی جوایز بخش‌های مختلف به برندگان آن بخش‌ها داده شد که  اسامی آن‌ها به ترتیب ‌‌ذیل است؛
جایزه بخش نمایش نویسی به «سکرت و ساطور» یدالله شعبان از خرم‌آباد و جایزه ویژه این بخش به «افسانه امیل و ممیل» شهاب امرایی از دورود رسید.
جایزه ویژه کارگردانی نیز به سامان شکیبا برای نمایش «هیپوفیز» از بروجرد رسید همچنین «افسانه امیل و ممیل» از دورود جایزه کارگردان اول را از آن خود کرد.

بهزاد سماواتیان برای نمایش «هیپوفیز» جایزه بازیگر اول مرد را کسب کرد، جایزه دوم این بخش به حسین مهدویان برای نمایش «امیل و ممیل» و جایزه سوم به صورت مشترک به رضا حاجیوند و پویا حسنوند برای نمایش« امیل و ممیل» و «گنج خیس» رسید.

همچنین جایزه بازیگران مرد به نمایش تراژدی سربازهای کوکی و جایزه ویژه این بخش به ناصر جودکی برای نمایش امیل و ممیل رسید.

معصومه رضایی و فاطمه صمدی برای نمایش امیل و ممیل به ترتیب جوایز اول و دوم بازیگر زن را کسب کردند و همچنین مینا دهقان‌پور برای نمایش سکرت و ساطور و فائزه کرمی‌راد برای نمایش پرده به صورت مشترک بازیگر سوم زن شدند.

جایزه موسیقی برتر به امیل و ممیل، موسیقی به گنج خسیس، جایزه طراح صحنه برتر به گنج خسیس، طراح صحنه به امیل و ممیل، طراح لباس به مضحکه طبخ و طرب، جایزه طراحی نور به نمایش پرده و جایزه اقلام تبلیغاتی به امیل و ممیل رسید.

شایان ذکر است نمایش امیل و ممیل از شهر دورود به عنوان نماینده استان لرستان در جشنواره تئاتر فجر امسال شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/