آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5306
سه شنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

هیچگونه قطعی و یا افت فشار ناشی از کمبود آب در هیچ کدام از شهرهای استان نداریم

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: خوشبختانه امسال با وجود تنش‌های آبی موجود در کشور لرستان از محدود استانهایی بوده که قطعی آب ناشی از کمبود آب نداشته است.

به گزارش وارک نیوز، مهدی بابایی در این راستا بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های گسترده ای که در شروع فصل گرما توسط شرکت آب و فاضلاب در نظر گرفته شده بود و با استفاده از تجهیزات استاندارد نوین و طرح هایی همچون هوشمندسازی شبکه آب که توسط این مجموعه طراحی شده بودند اجازه بروز تنش آبی در شهرهای استان داده نشد.

 

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: اگر بعضا در برخی از مناطق شاهد قطعی آب و یا افت فشار هستیم این امر ناشی از تعمیرات و یا رفع شکستگی‌هایی است که بر اثر حوادث به وجود آمده‌اند که این موضوع امری کاملا طبیعی و در تمامی مناطق دنیا مرسوم است.

بابایی گفت: در هر جایی که شکستگی وجود دارد و یا اصلاح شبکه صورت می گیرد شرکت آب و فاضلاب موظف است نسبت به جلوگیری از هدررفت آب تا زمان رفع حادثه اقدام به قطع مقطعی آب نماید که این موضوع نیز به وسیله شبکه‌های اطلاع‌رسانی همچون صدا و سیما و رسانه های جمعی به اطلاع مشترکان می رسد.

 

وی اظهار داشت: لذا ضمن تشکر از همراهی مشترکان و مردم شریف استان در اجرای برنامه ها و پروژه‌های این شرکت خواهشمندیم از توجه به هر گونه خبری در خصوص وضعیت آب شرب و سایر خدمات مرتبط با شرکت آب و فاضلاب به سایت این شرکت و یا رسانه های رسمی مراجعه نمایند.

 

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: انتظار داریم با توجه به اهمیت آب شرب افراد از درج اخباری بدون هماهنگی با روابط عمومی شرکت خودداری نمایند.

 

بابایی در پایان گفت: هم استانی های گرامی می توانند جهت آگاهی از هر گونه قطعی آب، اعلام حادثه و رفع تعمیرات با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت که به صورت شبانه‌روزی فعال است تماس برقرار کنند.