آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 5296
دوشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

تغییر ساعات پروازی فرودگاه خرم آباد در دستور کار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به اینکه ساعات برقراری برخی پروازهای فرودگاه مناسب نیست، تغییر زمان پروازها در دستور کار قرار گرفته است.

تغییر ساعات پروازی فرودگاه خرم آباد در دستور کار است

به گزارش وارک نیوز، احمد مرادپوردر این راستا بیان کرد: در حال حاضر حجم عمده پروازهای فرودگاه خرم آباد را شرکت های ماهان و ایران ایر انجام می دهند که ساعت برقراری آن به طور معمول ظهر و عصر می باشد.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی تابان از حدود یک ماه گذشته پروازی در فرودگاه خرم آباد نداشته اظهار داشت: ساعت انجام سفرهای هوایی باید به نحوی باشد که مراجعان بتوانند ساعت اداری در تهران حضور داشته باشند و عصر همان روز با پرواز برگشت به خرم آباد سفر کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم، مدیران و مسئولان برای استفاده از پروازهای فرودگاه خرم آباد این مهم را مد نظر قرار می دهند که به دلیل عدم برقراری پرواز در ساعات صبح، استقبال از این سفرها کاهش می یابد.

وی ادامه داد: در آخرین برنامه پروازی ۱۰ تا ۱۶ شهریور فرودگاه خرم آباد تنها یک پرواز روز جمعه صبح انجام می شود که در عمل تفاوتی با سایر پروازها ندارد که در این راستا رایزنی هایی انجام شده و انتظار می رود ساعت برقراری پروازها در فرودگاه خرم آباد به ایده آل استان تغییر یابد.

هم اکنون در هفته ۱۲ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران خرم آباد و بالعکس انجام می شود./ایرنا