آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 519
سه شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

پرتغال«والنسیا» میهمان شب عید لرستانی‌ها/اعلام قیمت کالاهای ضروری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه نگرانی در بحث تولید گوشت مرغ نداریم، افزود: ۱۲ کشتارگاه استان نیز برای این امر در نظر گرفته شده است.     بازدار با اشاره به اینکه هزینه تولید یک کیلو مرغ ۴ هزار و ۸۰۰ تومان است، گفت: گوشت مرغ با قیمت ۷ هزار تومان […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه نگرانی در بحث تولید گوشت مرغ نداریم، افزود: ۱۲ کشتارگاه استان نیز برای این امر در نظر گرفته شده است.

 

 

بازدار با اشاره به اینکه هزینه تولید یک کیلو مرغ ۴ هزار و ۸۰۰ تومان است، گفت: گوشت مرغ با قیمت ۷ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد و بنابراین تولید کننده و مصرف کننده آسیب نمی بینند.

 
وی با بیان اینکه محدودیتی برای توزیع مرغ منجمد در استان نیست، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵۰ تن مرغ منجمد در استان ذخیره شده است.

 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای و مصرف کنندگان عمده می توانند برای خرید مرغ منجمد از این نهاد اقدام کنند و هر کیلو مرغ منجمد با قیمت ۵۵۰۰ تومان در محل سردخانه و قیمت ۵۷۰۰ توسط فروشنده به فروش می رسد.

 

 

پرتغال والنسیا نیز با قیمت ۲۵۰۰ تومان خریداری شده و در بازار استان بهقیمت ۳۰۰۰ تومان به فروش می رسد، پرتغال خریداری شده از شمال کشور نیز با قیمت ۲۵۰۰ تومان در کشور بفروش می رسد./ بیان لر