آخرین اخبار » اخبار » حوادث » خبر مهم
کد خبر : 516
سه شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

۵۷ نفر از کسبه پاساژ قائم خرم‌آباد درخواست استمهال تسهیلات دارند

رئیس اتاق اصناف خرم آباد گفت: ۵۷ نفر از کسبه پاساژ قائم خرم آباد درخواست استمهال تسهیلات دریافتی خود را دارند.

 

به گزارش وارک نیوز به نقل از مهر آرش راشدی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان در سخنانی با اشاره به بازدید استاندار لرستان از پاساژ قائم خرم آباد که دچار آتش سوزی شده بود اظهار داشت: در این بازدید استاندار لرستان برای پیگیری مشکلات کسبه و همچنین بازسازی این پاساژ دستور رسیدگی دادند.

 

 

وی با بیان اینکه استاندار لرستان در این بازدید دستور استمهال وام های بانکی کسبه پاساژ قائم را صادر کردند گفت: در این راستا طی امروز لیست ۵۷ نفر از کسبه این پاساژ را در این زمینه به اتاق اصناف ارائه داده شد.

 

رئیس اتاق اصناف خرم آباد با بیان اینکه این ۵۷ نفر تقاضای استمهال وام های بانکی خود را از طریق هیئت امنای پاساژ به ما اعلام کرده اند گفت: همچنین درخواست دوم کسبه پاساژ پرداخت ۳۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با بهره چهار درصد و ۵۰ میلیون تومان از طریق بانک هایی که خود کسبه در آنها حساب دارند بوده است.

 

راشدی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۵ نفر درخواست این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان را داشته اند گفت: در مجموع در پاساژ ۱۳۸ واحد وجود داشته که از این تعداد ۱۳۳ مورد دچار خسارت شده اند و ما بقی نیاز انبار بوده که دچار خسارت شده اند.

 

وی با اشاره رفع مشکل برق پاساژ قائم خرم آباد بیان داشت: شرکت های خدماتی مشکلات این پاساژ را رفع کرده اند و شرکت آب نیز موظف شده که ظرف یک هفته آب پاساژ را وصل کند.