آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 5156
چهارشنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

آمریکا از ایران ذلت می‌خواهد/ لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی در هر جایگاه و منصبی

امام جمعه موقت خرم‌آباد ضمن تاکید بر رسیدگی هرچه سریع قوه قضائیه به پرونده مفسدین اقتصادی، گفت: انتظار می‌رود شدیدترین مجازات برای افراد مفسد در هر جایگاه و منصبی اعمال شود.

به گزارش وارک نیوز، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان این شهرستان اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا و بندگی کمک کردن و دستگیری از  نیازمندان است.

وی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) فرمودند که هر کسی مومنی را شاد سازد خدواند متعال او را در قیامت شادمان می‌سازد و هر کسی که اندوهی از دل مومنی بردارد خداوند اندوه را در روز آخرت از او برمی‌دارد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با تاکید براینکه قربانی کردن در روز عید قربان برکت و روزی را گسترده می‌سازد، افزود: در آیات قرآن نیز ذکرشده که هر کس به خداوند قرض نیکویی دهد خداوند متعال نیز چندین برابر آن را به او بازمی‌گرداند.

شمسی‌فر بیان داشت: امسال همان‌گونه که در پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت‌الله الحرام به خوبی تبیین شد  اغلب اتفاقات و کشتارها در جهان اسلام و کشور مسلمانان روی می‌دهد و ردپای آمریکا و آل‌سعود بر پشت‌پرده تمامی این جریانات دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم و حمایت از توطئه‌های دیگر کشورها همواره درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: آمریکا و ایادی آن از ایران بندگی و ذلت می‌خواهند و تا مادامی که به این مهم دست نیابند دست بردار نیستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد برجام را نمونه‌ای از بدعهدی آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن شیطان بزرگ خواند و افزود: امروز دشمن شناسی یک اصل و ضرورت برای تمامی مسوولان و مردم است.

شمسی‌فر اظهار داشت: جنگ اقتصادی که آمریکا آغازگر آن بوده به زودی با عنایت پروردگار تمام خواهد شد اما در این میان روسیاهی آن برای خائنین داخلی از جمله محتکران و مفاسد اقتصادی باقی خواهد ماند.

وی ضمن تاکید بر رسیدگی هرچه سریع قوه قضائیه به پرونده مفسدین اقتصادی، خاطرنشان کرد: از مسوولین قوه قضائیه انتظار می‌رود شدیدترین مجازات را برای افراد مفسد در هر جایگاه که هستند اعمال شود.

انتهای پیام/