آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5109
یکشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

آمارهای نادرست امید را از جامعه می‌گیرد/ زمینه شادی و نشاط مردم فراهم شود

استاندار لرستان گفت: متاسفانه عده‌ای آمارهای نادرستی را در زمینه‌های مختلف استان در فضای مجازی منتشر می‌کنند که این کار تنها باعث ایجاد نا امیدی در جامعه شده و هیچ سودی برای استان و مردم ندارد.

به گزارش وارک نیوز سیدموسی خادمی در دیدار با اعضای خانه جوان استان بیان کرد:مسئله ایجاد نشاط و شادی در جامعه از مهمترین شعارهای دولت دوازدهم بوده؛ بنابراین تمام مسئولان دولتی باید تمام تلاش خود در زمینه ایجاد شادی و نشاط برای مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه اگر جامعه امیدوار نباشد نمی‌توان به سمت توسعه همه جانبه‌ کشور حرکت کرد،افزود: متاسفانه عده‌ای آمارهای نادرستی را در زمینه‌های مختلف استان در فضای مجازی منتشر می‌کنند که این کار تنها باعث ایجاد نا امیدی در جامعه شده و هیچ سودی برای استان و مردم ندارد.

استاندار لرستان اظهار کرد: اگر به دنبال حل مشکلات استان هستیم باید آمارهای تاسف بار را نزد مسئولان کشوری و استانی مطرح کنیم تا راهکاری برای حل آن‌ها پیدا شود و جوانان باید با حضور فعال خود در فضای مجازی پاسخ آمارهای غلطی که منتشر می‌شود را بدهند.

خادمی با بیان اینکه جوان باید امیدوار باشد تا قدرت حرکت دادن کشور به سمت توسعه همه جانبه را داشته باشد،گفت:سال گذشته بودجه حوزه اجتماعی استانداری بیش از دو میلیارد تومان بود که خوشبختانه تمام این مبلغ به سازمان‌های مردم نهاد تخصیص داده شد.

وی ادامه داد:یکی از برنامه‌های اصلی دولت استفاده از جوانان و بانوان در حوزه مدیریت کشور بوده که خوشبختانه در استان لرستان در زمینه استفاده از مدیران جوان و بانوان گام‌های مثبتی برداشته شده است به طور مثال اخیرا قرار شده که از هشت فرماندار و بخشدار جدید پنج نفر خانم باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مسئله ازدواج مهمترین مشکل جوانان امروز کشور و استان بوده بیان کرد: استانداری از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه ازدواج استقبال می‌کند و برای برگزاری مراسم ازدواج قشرهای ضعیف جامعه در سالن مراسمات ارگان های دولتی برنامه‌هایی دارد.

انتهای پیام/