آخرین اخبار » اقتصادی » تازه ترین اخبار » حوادث
کد خبر : 5101
پنجشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

شناسایی ۱۵ انبار احتکار کالا در خرم‌آباد/ ارزش ریالی بیش از ۳۴ میلیارد است

مسوول بسیج اصناف و بازاریان خرم‌آباد از شناسایی ۱۵ انبار احتکار کالا در این شهرستان خبر داد و گفت: جمع ریالی مواد احتکار شده بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال بوده است.

 به گزارش وارک نیوزسید اسماعیل موسوی اظهار کرد: مبارزه با محتکرین یکی از دستورکارهای ویژه بسیج اصناف و بازاریان شهرستان برای مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور متولیان امر همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و همچنین تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی برگزار شد، وظیفه شناسایی انبار محصولات احتکارشده به عهده بسیج اصناف و بازاریان محول گردید.

مسوول بسیج اصناف و بازاریان خرم‌آباد از شناسایی ۱۵ انبار احتکار محصول در شهرستان خبر داد و گفت: جمع ریالی مواد احتکار شده بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال بوده است.

موسوی بیان داشت: این انبارها در قالب انبارهای برنج، سیمان، موادشوینده، لوازم خانگی، قند و روغن و مواد خوراکی شناسایی و به سازمان تعزیرات و مراجع ذیربط معرفی شدند.

وی به همکاری خوب نیروهای مردمی در جهت شناسایی انبارهای خانگی اشاره و بیان کرد: برخی از شهروندان در منازل خود اقدام به احتکار موادخوراکی کرده بودند که توسط نیروهای مردمی شناسایی به بسیج اصناف معرفی شدند