آخرین اخبار » اخبار » حوادث
کد خبر : 5010
یکشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

برخورد قاطع با مخلان امنیت مطالبه مردم از دستگاه قضا است

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان گفت: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از مطالبات مردم از دستگاه قضا است.

به گزارش ,وارک نیوز از بروجرد، سید رحیم کاظمی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان این شهرستان اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم از دستگاه قضا برخورد قاطع و صریح با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت است.

وی تاکید کرد: باید با برهم زنندگان نظم و امنیت و متعرضان به حقوق عمومی که برای بلعیدن ثروت ملت دندان تیز کرده‎اند، با قاطیت تمام برخورد شود.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان ادامه داد: حفاظت از اموال عمومی تکلیف همه کسانی است که مسؤولیت دارند، اما این مهم به صورت خاص به دستگاه قضا سپرده شده است.

کاظمی بر ضرورت حمایت از و احدهای تولیدی و صنعتی تاکید و بیان کرد: امروز به دلیل مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان و مسائل دیگری که به خودمان برمی‎گردد، مشکلات عدیده‌ای برای صاحبان صنایع ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس باید حمایت لازم در جهت رفع مشکلات بنگاه‎های تولیدی و اقتصادی انجام و بستر برای ادامه فعالیت کاری آنان فراهم شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری لرستان اظهار کرد: از سویی توجه به حقوق زندانیان و مشکلات خانواده‎های آنان موضوع مهم دیگری است که باید مورد توجه و تاکید قرار گرفته و در زمره کارهای اساسی دادستان بروجرد باشد.

کاظمی با تاکید بر اینکه در مقطع کنونی به وحدت و اتحاد بیشتری نیاز داریم، افزود: دشمن در مقاطع مختلف مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده و دست از خباثت و شیطنت برنمی‌دارد، اما مادامی که بر خدا تکیه کرده و اخلاص در عمل، استقامت، تلاشگری، وحدت و همدلی داشته باشیم، یقینأ نقشه‎های شوم دشمن کارگر نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه آزموده را دوباره آزمون خطا است، گفت: خداوند دشمنان ما را از بین نادانان خلق کرده و آن‌ها می‎پندارند با استفاده از اهرم مشکلات اقتصادی می‎توانند مردم ایران را از پای درآورند، اما ملت ما چهل سال است که ثابت کرده از پا نمی‎افتد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود جایگاه مسؤولیت را آزمونی برای خدمت به مردم عنوان و بیان کرد: وحدت و همدلی رمز موفقیت مردم و سربلند بیرون آمدن مسؤولان در خدمت‎رسانی آن‎ها است، به طوریکه این روحیه در پیروزی انقلاب و موفقیت در عرصه‎های پس از آن نقش اساسی داشته است.