آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 4918
یکشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

نخستین واحد تولیدی نوار زرد غرب کشور در لرستان به بهره برداری رسید

نخستین واحد تولید و تامین کننده کالاها و تجهیزات شرکت ملی گاز ایران در غرب کشور روز شنبه در آیینی با حضور برخی مسئولان استانی در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش وارک نیوز رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: این واحد از شرکت های هلدینگ فپکو است که در گام نخست، ظرفیت تولید سالانه پنج هزار تن نوار زرد هشدار دهنده دارد.

محمدرضا صفی خانی افزود: این واحد بدون تسهیلات بانکی و با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریال راه اندازی شده و در گام نخست ۲۰ فرصت شغلی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: برای همراهی و تقویت این واحد باید تمامی دستگاه های خدمات رسان استان از جمله آب، برق و گاز ملزم به خرید و استفاده محصول تولیدی آن شوند.

وی تصریح کرد: قرار است در گام های دوم و سوم، لوله پلی اتیلن و اتصالات در خط تولید این واحد قرار می گیرد.

صفی خانی گفت: محل راه اندازی این خط تولید یک واحد تعطیل شده بود که با اجاره آن به سرمایه گذار و تسهیل در صدور مجوز و مراحل اداری، نوار زرد تولید می شود.

غلامرضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز لرستان نیز در این آیین اظهار داشت: برخی پیمان های اجرای طرح های گازی استان به دلیل نبود نوار زرد در ۶ ماهه نخست امسال، ۶۰ تا ۷۰ روز تعطیل می شد./ایرنا