آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 4910
یکشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

ایجاد ۱۲۰ فرصت شغلی با تکمیل فاز اول پالایشگاه پلدختر

نمایند مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد ۱۲۰ فرصت شغلی جدید با تکمیل فاز اول پالایشگاه پلدختر خبر داد.

به گزارش وارک نیوز سیدحمیدرضا کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، بیان کرد: اکنون شاهد اجرایی شدن روند احداث پالایشگاه مینی فاینری پلدختر هستیم که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با مشارکت بخش خصوصی این واحد تولیدی احداث و به بهره‌بردای خواهد رسید.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و قول مساعد سرمایه‌گذار پروژه امیدواریم فاز اول این طرح تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد که با تحقق این هدف شاهد ایجاد ۱۲۰ فرصت شغلی برای جوانان این شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مجوز خوراک این پالایشگاه توسط وزارت نفت صادر شده است، افزود: شهرستان پلدختر دارای ذخایر قابل توجه نفت خام بوده و روزانه ۴ تا ۵ هزار بشکه نفت برای فرآوری به استان کرمانشاه از این شهرستان ارسال می‌شود.

کاظمی اظهار داشت: از سوی دیگر شاهد انتقال بخش قابل توجهی از نفت خام توسط خط لوله سراسری از استان لرستان هستیم به همین دلیل ضرورت احداث این پالایشگاه برای پلدختر امری بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شرایط برای اجرای این طرح مهیا شود چرا که سرمایه‌گذار از نظر مالی مشکلی ندارد و امیدواریم در موعد مقرر این طرح به بهره‌برداری برسد./فارس