آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » پیشنهاد سردبیر » خبر مهم » گفت و گو
کد خبر : 4864
جمعه - ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

به علیرضا گفتم«برآر سیقت بام بیرش»/امیدوارم روزی تیمی از لرستان در لیگ برتر حضور داشته باشد

وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم روزی تیمی از لرستان در لیگ برتر حضور داشته باشد.

به گزارش وارک نیوز، وحید امیری عصر امروز در آیین استقبال از ورزشکاران لرستانی تیم ملی فوتبال که با استقبال پر شور مردم همراه بود، بیان کرد: پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخاری است که نصیب هر فردی نمی‌شود و افتخار است دو لرستانی در دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شدند.

وی ادامه داد: بعد از سه یا ۴ سال سختی من و علیرضا بیرانوند توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدوارم که بهترین اتفاق ممکن برای من و پرسپولیس بیفتد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: راجع به پنالتی علیرضا بیرانوند باید بگویم که قبل از زده شدن پنالتی به علیرضا گفتم«برآر سیقت بام بیرش» و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

امیری معتقد است: حضور در جام جهانی بهترین اتفاقی بود که برای ما لرستانی‌ها افتاد چون رونالدو ۵ دوره بهترین بازیکن دنیا شده و همچنین تیم ملی اسپانیا نیز قهرمان دنیا بود و تمام تلاش ما برای این بود تا پرچم ایران بالا برود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش ما به خاطر سربلندی کشور و استانمان بوده است، افزود: استان لرستان استعدادهای زیادی دارد و تنها دغدغه فوتبال لرستان شرایط مالی است که امیدواریم با همت دوستان عزیز و مسوولان روزی برسد که در سطح لیگ برتر تیم داشته باشیم.