آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار » محیط زیست
کد خبر : 483
دوشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

باغ وحش خرم آباد به زودی به شهرداری واگذار می شود

مدیرکل دامپزشکی با تاکید بر واگذاری هر چه سریع تر باغ وحش کاسیت خرم آباد به شهرداری، گفت: به زودی شاهد این واگذاری خواهیم بود.

به گزارش وارک نیوز غلامرضا توکلی درباره آخرین وضعیت باغ وحش کاسیت خرم آباد، گفت: به مدت شش ماه است به دنبال تعیین تکلیف این باغ وحش و واگذاری آن به شهرداری هستیم که در همین راستا طی جلسه ای از استاندار دعوت به عمل آوردیم که وضعیت باغ وحش مذکور را از نزدیک ملاحظه نماید.

 

 

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان با تاکید بر اینکه طبق قانون مسئولیت نگهداری از باغ وحش ها بر عهده شهرداری ها است، ادامه داد: در جلسه مذکور استاندار دستور واگذاری باغ وحش کاسیت را به شهرداری به صورت شفاهی صادر کرد.

 

 

این مقام مسئول افزود: با پیگیری های های صورت گرفته جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استانداری، شهردار خرم آباد، مدیرکل محیط زیست، شورای شهر و تعدادی از مسئولان استانی و محلی تشکیل شد که در این جلسه مصوب شد طی یک هفته تفاهمنامه ای انعقاد و باغ وحش کاسیت خرم آباد به شهرداری واگذار شود.

 

 

 

وی افزود: پس از گذشت یک هفته از برگزاری این جلسه به طور مرتب این موضوع را پیگیری کردیم اما متاسفانه حدود یک ماه و نیم از این مهلت یک هفته ای گذشت و متاسفانه این موضوع مورد بی توجهی و غفلت شهرداری واقع شد.

 

 

توکلی با یادآوری پیگیری های مداوم برای واگذاری باغ وحش کاسیت خرم آباد به شهرداری، گفت: با پیگیری های انجام شده نامه ای از استانداری به شهرداری تحت عنوان تعیین تکلیف هر چه سریع تر باغ وحش ارسال شد؛ طی هفته گذشته هم جلسه ای با شهردار و رئیس شورای شهر خرم آباد داشتیم که این مسئولان تصمیم قطعی خود را برای تعیین تکلیف باغ وحش اعلام و متذکر شدند که برای بازدید بهتر مردم و بهبود وضعیت حیوانات به زودی حیوانات باغ وحش را به محل باغ پرندگان انتقال می دهیم.

 

 

 

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان با تاکید بر اینکه به زودی باغ وحش کاسیت خرم آباد به شهرداری واگذار می شود، افزود: امیدواریم واگذاری باغ وحش به شهرداری به زودی محقق شود زیرا در کنار بهبود وضعیت حیوانات درآمد زایی مناسبی را برای شهرداری به دنبال دارد./خانه ملت