آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » سیاسی
کد خبر : 4768
سه شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

پایان کار ۱۵ بخشدار و معاون فرماندار در لرستان+اسامی

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: شورای معاونین و مجموعه استانداری لرستان مأموریت ۱۵ نفر از بخشداران و معاونین فرمانداران که از دستگاه‌های دیگر مأمور شده بودند را پایان داد.

به گزارش وارک نیوز بهرام رشیدی‌نیا ظهر امروز در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان لرستان گفت: بنا بر تصمیم شورای معاونین استان مأموریت تعدادی از بخشداران و معاونین فرمانداران پایان یافته است.

وی افزود: بر اساس مصوبه دولت نباید بیش از ۱۵ درصد از مدیران ستادی از دستگاه‌های دیگر در استانداری مأمور باشند که در استانداری لرستان این سهمیه به ۲۶ درصد رسیده بود، بنابراین شورای معاونین و مجموعه استانداری لرستان در جهت کاهش این سهمیه اضافه، مأموریت ۱۵ نفر از بخشداران و معاونین فرمانداران که از دستگاه‌های دیگر مأمور شده بودند را پایان داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان اظهار داشت: شورای معاونین استانداری به دنبال آن است از ظرفیت جوانان و بانوان برای جایگزینی این افراد استفاده کند.

وی در ادامه در پاسخ به انتقادات مطرح شده نسبت به ضعف ارتباط رسانه‌ای استانداری لرستان بیان داشت: از هفته آینده سلسله نشست‌های خبری معاونین استاندار آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم این نشست‌ها را به‌صورت هفتگی برگزار کنیم و اگر نشد نهایتاً دو هفته یک بار این نشست‌ها را برگزار می‌شود و پس از نشست معاونین نشست خبری استاندار نیز برگزار خواهد شد.

 

بر اساس شنیده ها این لیست شامل

معاون_فرماندار_الیگودرز

بخشدار_ززوماهرو

بخشدارمرکزی_دورود

معاون_فرماندار_دلفان

بخشدارکاکاوند

بخشدار_مرکزی_سلسله

بخشدار_بیرانوند

بخشدار_مرکزی_پلدختر

بخشدارمعمولان

بخشداردرب‌گنبد

بخشدارطرهان

بخشدار_گراب

بخشدار_ویسیان

معاون‌عمرانی_فرمانداری_بروجرد است.