آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 4752
شنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

۱۱ کیلومتر از چهارخطه کوهدشت – خرم‌آباد به بهره برداری می‌رسد

فرماندار کوهدشت گفت: ۱۱ کیلومتر از چهارخطه کوهدشت به خرم‌آباد تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش وارک نیوز، نورمحمد فردی‌بیرانوند در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه امروز فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه ما حجت است، اظهار داشت: پیوند ناگسستنی امروز مردم نتیجه فرمایشات مقام معظم رهبری است.

‌فرماندار کوهدشت با بیان اینکه مردم سرمایه انقلاب هستند و خدمت به این مردم برای مسئولان نعمت است، تصریح کرد: در آب شرب و کشاورزی شهرستان کوهدشت با مشکل مواجه هستیم.

نورمحمد فردی‌بیرانوند با تأکید بر اینکه سال گذشته ۷ میلیاردتومان در کوهدشت هزینه‌شده و چاه‌های آب شربی حفر و جایگزین شده‌است، اظهار داشت: در میان‌مدت مشکل آب کوهدشت را حل کرده‌ایم و ۱۵ میلیاردتومان در این بخش هزینه شده‌است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در گازرسانی به شهرستان کوهدشت انجام‌شده، افزود: در سال گذشته ۱۹ روستا در این شهرستان گازرسانی شده و گازرسانی به بخش درب‌گنبد را نیز در دست اقدام داریم.

فرماندار کوهدشت با تأکید بر اینکه ۱۱ کیلومتر از چهارخطه کوهدشت به خرم‌آباد تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد و ۵ کیلومتر باقیمانده تا پایان سال ۹۷ انجام می‌شود، عنوان کرد: ساخت ۳ باب کتابخانه در کوهدشت در دست اقدام است و در تسهیلات اشتغال پایدار نیز اقداماتی در این شهرستان انجام شده‌است./تسنیم