آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 4641
یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

جمعیت هلال احمر لرستان خوش درخشید

به مناسبت هفته هلال احمر وصلیب سرخ ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پرسنل این جمعیت با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش وارک نیوز، آیت الله سید احمد میرعمادی با بیان اینکه عملکرد جمعیت هلال احمر بخصوص در هفته هلال احمر و ایام نوروز که رضایت مردم و مسافرین  را به همراه داشته خاطر نشان کرد؛  ‌جمعیت هلال احمر فعالیت هایش برپایی ایثار و مسئولیت پذیری است که نیاز به تقویت دارد واین کار با انجام فعالیت های فرهنگی افزایش می یابد.

 

وی افزود:‌ جوانان هلال احمر یک فرصت و یک سرمایه هستند از این جوانان در جهت رشد آموزش استفاده کنیم، بحث آموزش همگانی را جدی بگیر‌یم ما می توانیم با بالا بردن سطح آموزش در بین عموم مردم از خطرات بعد از حوادث جلوگیری کنیم.

 

آیت الله میرعمادی در‌ادامه بر ضرورت وجود داروخانه هلال احمر در استان تأکید کرد و گفت : در جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و دیگر مسئولین این مسئله مهم را پیگیری می‌کنیم.

 

وی در پایان از مدیرعامل و تمامی پرسنل این جمعیت به پاس همه تلاش‌ها و زحمات آنان درامداد رسانی به حوادثی که گذشت تقدیر و تشکر نمودند. در پایان این دیدار نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر گزار شد.