آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 4601
یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

شروع نشدن برخی پروژه‌های دارای اعتبار لرستان

استاندار لرستان گفت: عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها در سال ۹۶ که اعتبار و تخصیص داشته‌اند هنوز شروع نشده است.

به گزارش وارک نیوز سید موسی خادمی عصر امروز در آیین معارفه معاون عمرانی استانداری اظهار کرد: در حوزه عمرانی چند بخش برای ما مهم است، ازجمله عمران شهری که در این حوزه وضعیت نسبت به آنچه که باید باشد، خیلی فاصله داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرهای ما اکثراً زیبایی‌های طبیعی دارند و از استعدادهای خوبی برای زیباتر شدن برخوردار هستند که متأسفانه شرایط لازم برای استفاده از این استعدادها وجود ندارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه حوزه آب دومین بخش مهم موردنظر ماست، اضافه کرد: این حوزه از بحث‌هایی است که استان در آن دچار مشکل شده و عقب‌ماندگی‌های تاریخی وجود دارد و به دوره‌ای رسیده‌ایم که جبران آن خیلی سخت است و زیرساخت‌های آن فراهم نیست.

خادمی تصریح کرد: بحث آب نقطه قوت ما ارزیابی می‌شد اما نتوانستیم هیچ امتیازی از آن کسب کنیم و الان هم در این حوزه عقب هستیم و کار برای آینده سخت شده است.

وی گفت: در بحث راه هرچند کارهای خوبی انجام شده اما باز هم با نقطه موردنظر خیلی فاصله داریم و چهاربانده کردن بعضی شهرها هنوز مانده و جزو اولویت‌های ماست، در حوزه راه روستایی وضع مناسبی نداریم و البته حوزه زیرساخت‌های گردشگری هم که مشکلات خاص خودش را دارد.

خادمی با اشاره به وظایف معاون عمرانی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها در سال ۹۶ که اعتبار و تخصیص داشته‌اند هنوز شروع نشده و باید پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنیم.

در این مراسم احمد مرادپور به‌عنوان معاون عمرانی استاندار لرستان معارفه و جایگزین رضا آریایی شد.