آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 4561
سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

تکمیل پروژه انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد در گرو احداث سد است

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت:تکمیل پروژه انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد در گرو احداث سد بوده و تکمیل خط انتقال به منزله بهره‌برداری کامل از پروژه نیست.

به گزارش وارک نیوز حمیدرضاکرموند به پروژه انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: پروژه انتقال آب از رودخانه کاکارضا به خرم‌آباد دارای سه بخش احداث سد،خط انتقال و تصفیه خانه بوده که مطابق موافق نامه این پروژه شرکت آب و فاضلاب شهری موظف به انجام پروژه خط انتقال آب است.

وی افزود:پروژه احداث خط انتقال توسط شرکت آبفا انجام شده است اما گاها اطلاعات غلط در مورد این پروژه داده می‌شود و این در حالی است که ما وظیفه خود را در این زمینه انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با بیان اینکه این شرکت با وجود مشکلات موجود در سال‌های قبل پروژه خط انتقال را تکمیل کرده است،عنوان کرد:یکی از بخش‌های مهم انتقال آب کاکارضا مربوط به احداث سد بوده که باید توسط شرکت آب منطقه‌ای انجام شود که تا کنون به سرانجام نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد:با وجود مشکلات مالی موجود شرکت آبفا پروژه خط انتقال را تکمیل کرد و امروز این ظرفیت برای تامین آب شرب خرم‌آباد در مواقع ضروری وجود دارد کمااینکه در برخی مواقع و در صورت نیاز از آن بهره برداری می‌شود.

کرموند تاکید کرد:تکمیل خط انتقال به منزله اتمام پروژه انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد نیست و برای تکمیل این پروژه باید سد و تصفیه خانه نیز احداث شوند که در این راستا احداث تصفیه خانه دوم در خرم‌آباد را در برنامه داریم.

وی با تاکید بر اینکه با تکمیل پروژه انتقال آب کاکارضا،خرم‌آباد به منبع پایدار آب دست می‌یابد،یادآور شد:امیدواریم شرکت آب منطقه‌ای نیز احداث سد مورد نیاز این پروژه را در دستور کار قرار دهد.