آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 4439
یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

تلاش برای اجرای طرح تولید بدون کارخانه در لرستان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از تلاش برای اجرای طرح تولید بدون کارخانه در این استان خبر داد.

به گزارش وارک نیوز محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان بیان کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان موضوعات مختلفی مطرح شده و برای آنها راهکارهایی نیز ارائه شد و شاهد تصویب چندین مصوبه کمیته کارشناسی ستاد تسهیل استان بودیم.

وی ادامه داد: امسال سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان علاوه بر اجرای برنامه‌های روزمره خود چندین طرح مهم و کارآمد برای حمایت از واحدهای تولیدی و بهبود فعالیت آنها در دستور کار دارد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در نظر داریم امسال شرایط را برای اجرای طرح تولید بدون کارخانه در استان مهیا کنیم چراکه در این استان منطقه ویژه اقتصادی ازنا وجود داشته و می‌توانیم از ظرفیت برای تحقق اهدافمان به خوبی استفاده کنیم.

صفی‌خانی گفت: همچنین در نظر داریم شرایط را برای حمایت همه جانبه از کالاهای تولید استان مهیا کنیم در این راستا استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، به همین دلیل امیدواریم بتوان شرایط را برای ایجاد تقاضای بیشتر در بازار مهیا کرد.

وی اظهار داشت: به عنوان نمونه شناسایی واحدهای دارای محصولات قابل رقابت و حمایت همه جانبه از آنها در دستور کار قرار داشته به نحوی که می‌توان با پرداخت تسهیلات به مشتریان شرایط را برای بهبود بازار واحدهای تولیدی استان مهیا کرد.