آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » سیاسی
کد خبر : 4286
سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

دو انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

سرپرستان جدید مراکز آموزشی درمانی شهدای عشایر و شهید مدنی خرم آباد منصوب شدند.

به گزارش  وارک نیوز طی احکامی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکترها عباس آزادی با تخصص بیماری های عفونی و غلامرضا بیرانوند با مدرک دانشگاهی فوق تخصص قلب به ترتیب به عنوان سرپرستان جدید مراکز آموزشی درمانی شهدای عشایر و شهید مدنی خرم آباد منصوب شدند.

پیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص این انتصابات عنوان کرد: تعویض مدیریت در این دو مرکز آموزشی درمانی، بنا بر درخواست و تمایل مدیران سابق بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ورود به سال چهارم اجرای طرح تحول سلامت، گفت: سه سال از زمان شروع اجرای طرح تحول سلامت در استان گذشت.

آسترکی ادامه داد: در طول این مدت در بخش درمان بیش از ۸۰ درصد خدمت گیرندگان از خدمات دریافتی اظهار رضایت داشته اند.

وی افزود: این موضوع نشان می دهد ما در بخش ارائه خدمت عملکرد قابل قبولی داشته ایم. دکتر آسترکی همچنین از استانداردسازی ارائه خدمات و کاهش هزینه ها به عنوان دو هدف مهم طرح تحول سلامت در کنار ارائه خدمت یاد کرد و گفت: برای رسیدن به این دو هدف در مدت اجرای طرح با موانع و مشکلات زیادی مواجه بوده ایم.

وی تصریح کرد: استاندارد سازی خدمات ارائه شده به صرفه جویی و مصرف بهینه ی هزینه ها منتج و به معنی استفاده درست از امکانات موجود است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد سرپرستان جدید و انتظارات از آنها ابراز داشت: با شناختی که از این دو همکار داریم توقع داریم با مدیریت مناسب به ویژه در خصوص هزینه های اضافی زمینه ی ارتقا کمیت و کیفیت خدمات به مردم را فراهم نمایند.

آسترکی گفت: با توجه به مشکلاتی که سازمان های بیمه ای در سال های گذشته داشته اند و در سالجاری نیز تداوم خواهد داشت، تنها راه گذشت از موانع، مدیریت مناسب و جلوگیری از اسراف در استفاده از امکانات در جهت استمرار خدمات به مردم است.

مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر در سالن آموزش این مرکز و معارفه ی سرپرست مرکزآموزشی درمانی تخصصی قلب شهید مدنی در معاونت درمان و دفتر دکتر آسترکی برگزار شد.

گفتنی است قبل از این دکتر ها غفارعلی محمودی و امیر مومن زاده به ترتیب وظیفه  سرپرستی مراکز آموزشی درمانی شهدای عشایر و شهید مدنی را عهده دار بودند.