آخرین اخبار » اخبار » سلامت
کد خبر : 427
جمعه - ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

افتتاح چند پروژه درمانی در شهرستان الیگودرز

ائین افتتاح چندین بخش درمانی از بیمارستان تخصصی شهید ولیان شهرستان الیگودرز با حضور مسولان کشوری،استانی و شهرستانی برگزار شد .

 

به گزارش وارک نیوز دکتر ساکی رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تقدیر از مدیریت توانمند و پیگیر حمزه طولایی رئیس بیمارستان تخصصی شهید ولایت الیگودرز اظهار داشت: دیگر با روش های سنتی و گذشته نمی توان کارها را پیش برد و باید با مدیریت جهادی و شناخت صحیح از اصول اقتصاد مقاومتی برای بکار گیری تمام توان موجود پا در میدان سازندگی نهاد و مشکلات مردم در عرصه درمان را یکی پس از دیگری حل و فصل کرد.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود :همواره سعی کرده ایم در عرصه بهداشت و درمان در شهرستان الیگودرز مطلوبترین خدمات درمانی و بهداشتی را مد نظر داشته باشیم که امروز نیز شاهد افتتاح چندین بخش راهبردی و اساسی تخصصی در حوزه درمان وابسته به مجموعه بیمارستان تخصصی شهید ولیان الیگودرز هستیم.

 
دکتر ساکی خاطر نشان کرد :با روند رو به جلو در حوزه های درمانی ،بهداشتی و تاسیس دانشکده پرستاری و رفع مشکل اعتباری آن تا سال آینده شاهد این مهم خواهیم بود که الیگودرز به یکی از قطب های درمانی استان لرستان مبدل خواهد شد .

 
در ادامه حمزه طولابی رئیس بیمارستان تخصصی شهید ولیان الیگودرز با تقدیر از حسن اعتمادی که دکتر ساکی به ایشان برای پیشبرد اهداف درمانی در الیگودرز داشته است ،گفت: پیشرفت های چشمگیر حاصل نتیجه اعتماد واقعی به نیروهای جوان بوده است و خوشحالیم امروز پاسخگوی حسن اعتماد دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستیم .

 
وی افزود: پروژه های امروز مشتمل بر افتتاح و بهره برداری از اتاق های عمل جراحی ،جراحی اعصاب ،لاپاراسکوپی ،آرتروسکوپی،ارتوپدی ، بخش مراقبت ویژه اطفال ،کلینیک تخصصی هفده شهریور،درمانگاه های تخصصی نوارمغز ،نوارعصب وعضله ،آندوسکوپی، پانورکس،opg،و سه دستگاه آمبولانس ام ای سی یو ،بوده است،که خود در طول تاریخ خدمات در مانی در استان بی نظیر می باشد .

 
وی هزینه انجام شده جهت اجرای این پروژه ها را مبلغی بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان دانست./وبدا