آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » گردشگری » گفت و گو
کد خبر : 4161
یکشنبه - ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

افزایش میزان ماندگاری مهمانان نوروزی به ٣.٢ روز در خر‌م‌آباد

شهردار خرم‌آباد از افزایش ماندگاری مهمانان نوروزی مرکز استان به ٣.٢ روز خبر داد.

به گزارش وارک نیوز وحید رشیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج اولیه طرح نظر سنجی از مهمانان نوروزی که توسط اداره بازرسی و هیات ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی شهرداری به عمل آمد، گفت: نتایج اولیه طرح نظر سنجی از مهمانان نوروزی که با توزیع پرسشنامه‌های استاندارد به عمل آمد نشان می‌دهد میانگین اقامت مهمانان نوروزی در شهر خرم‌آباد به میزان ۳ روز و ۴ ساعت افزایش یافته که این میزان ماندگاری بالاتر از میانگین ۲٫۵ روز کل کشور است.

وی افزود: شهرداری خرم‌آباد در ایام تعطیلات نوروزی و پیش از آن، با بکارگیری نیروهای آموزش دیده و ایجاد امکانات رفاهی تمام تلاش خود را به کار برد تا به نمایندگی از مردم مهمان نواز این دیار، میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی باشد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: علاوه بر امکانات اقامتی رایگان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و آیین های بومی، اطلاع‌رسانی مناسب از ظرفیت‌های بالقوه خرم‌آباد از طریق نقشه‌های راهنما، تابلوها و بیلبوردهای برون استانی و داخلی و غیره تاثیر به سزایی در افزایش میزان ماندگاری مسافرین داشت.

رشیدی در پایان تاکید کرد: نتایج نهایی طرح نظرسنجی از مسافرین نوروزی پیش از پایان فروردین ماه در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.