آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 4094
سه شنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

سرپرست اداره روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان منصوب شد

طی حکمی از سوی سید احمد علی موسوی نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان، صیاد درگاهپور به سمت سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان منصوب گردید.

به گزارش وارک نیوز، در متن این حکم آمده است« جناب آقای صیاد درگاهپور نظر به مراتب تعهد،شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان منصوب می شوید امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و درایت و مساعدت کلیه همکاران در به ثمر رسیدن اهداف عالیه آموزش و پرورش موفق و موید باشید»

صیاد درگاهپور سرپرست جدید اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق اسلامی و ۹سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش، پیش از این سمت های کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، کارشناس فرهنگی اردویی آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی شاغل در آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد را عهده دار بود. وی همچنین مدت ۱۱سال است که به عنوان خبرنگار و گزارشگر در صدا و سیمای مرکز لرستان مشغول فعالیت می باشد.

همچنین از زحمات آقای علی قربانی که پیش از این از سال ۹۲ ریاست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان را به عهده داشته است تقدیر و تشکر می کنیم.