آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » پیشنهاد سردبیر » سیاسی
کد خبر : 4050
شنبه - ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

نماینده ولی فقیه در لرستان به مقام معظم رهبری نامه نوشت

آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در پی اهانت‌های اخیر برخی مسوولان به قوم لر به مقام معظم رهبری نامه نوشت.

به گزارش وارک نیوز در پی اهانت‌های اخیر به قوم لر از سوی برخی مسوولین آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد به مقام معظم رهبری نامه نوشت و خواستار رسیدگی ایشان در برخورد با اهانت کنندگان شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

محضر مبارک رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای دام‌ظله الوارف

بعد التحیه والسلام

به استحضار عالی می‌رساند، مدتی است اشخاص و جریانی با توهین به قوم لر به دنبال تحریک احساسات این مردم غیور و ولایی می‌باشند.
همان‌طور که حضرتعالی فرمودید: قوم لر در طول تاریخ به شجاعت و شهامت، دلاورمردی و وفاداری به اسلام و انقلاب، ولایت و رهبری شهره هستند و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تقدیم ۶۵۰۰ شهید دین خود را ادا نمودند.
با وجود محرومیت و آمار بالای بیکاری در استان لرستان، اما این مردم شریف، نجیب و اصیل با صبر و قناعت، سختی‌ها را به خاطر انقلاب اسلامی تحمل نموده و با حضور در صحنه‌های گوناگون حماسه‌های جاویدان متعددی را به نام خود رقم زدند.
به نظر می‌رسد این ایستادگی و افتخارات قوم لر بر دشمنان و بدخواهان و افراد جاهل سنگین آمده و با توهین به آنان درصدد انتقام‌گیری هستند. قطعاً این‌گونه اقدامات اهانت‌آمیز علاوه بر حرمت شرعی، وحدت و همدلی و امنیت ملی را به مخاطره می‌اندازد.
اینجانب به نیابت از سوی مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان لرستان، ضمن محکوم کردن این‌چنین حرکات وقیحانه و مکاتبات توهین‌آمیز و غیرقابل توجیه، از مستطاب عالی استدعا دارم دستور فرمایید به پاس احترام به فداکاری و وفاداری این مردم انقلابی و ولایی و جلوگیری از تکرار اینگونه اقدامات مخل به وحدت و امنیت اقدامات مقتضی را مبذول دارند.

طول عمر پربرکت حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد