آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 3950
سه شنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

تعاونی‌ها اجازه مسافرگیری در خارج از پایانه برون شهری خرم‌آباد را ندارد/شهرداری مشکلات ترمینال را رفع کند

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد گفت:پلیس اجازه حضور اتوبوس‌ها در خیابان شریعتی و مسافرگیری آنها در جایی خارج از ترمینال برون استانی خرم‌آباد را نمی‌دهد.

به گزارش وارک نیوز، رضا موسیوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: پلیس راهور شهرستان خرم‌آباد امروز در اعتراض به وضعیت ترمینال برون شهری این شهرستان جلوی تعاونی‌های مسافربری مرکز شهر مستقر شده است.

 

وی افزود: پلیس راهور به این موضوع اعتراض دارد که با گذشت دو ماه از افتتاح پایانه برون شهری خرم‌آباد هنوز مشکلات و ایرادات آن برطرف نشده است و این موجب شده شرکت‌های تعاونی از حضور در این پایانه خودداری کنند.

 

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه خیابان شریعتی که تعاونی‌های مسافربری در حال حاضر در آن مستقر هستند از شریان‌های اصلی ارتباطی خرم‌آباد محسوب می‌شود هر اتوبوسی برای ورود و خروج در تعاونی حداقل ۵ تا دقیقه این محور را مسدود می‌کند.

 

وی ادامه داد: شرایط موجود موجب ایجاد ترافیک در خیابان شریعتی شده و مشکلاتی را برای شهروندان بوجود می‌آورد.

 

موسیوند خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هر اتوبوس در زمان مسافرگیری حداقل یک تا دو ساعت پیاده‌روی محل را مسدود کرده و جلوی عبور و مرور عابران را می‌گیرد.

 

وی اظهار داشت: مشکل دیگر این است که برای جمع‌آوری مسافران سرگردان، رانندگان اتوبوس در میدان بسیج توقف کرده و باعث ایجاد مشکل در این محل می‌شوند.

 

این مسوول بیان کرد: پلیس راهور با توجه به افتتاح پایانه برون شهری خرم‌آباد انتظار دارد شهرداری در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات آن اقدام کنند تا تعاونی‌ها در آن مستقر شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود پلیس راهور تصمیم گرفته از حضور اتوبوس‌ها در خیابان شریعتی جلوگیری کند و اتوبوس‌ها باید در پایانه مسافربری مستقر شوند.

 

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد عنوان کرد: مشکلات را با مسئولین امر در جریان می‌گذاریم و این مشکلات باید سریعاً برطرف شود.

 

وی ادامه داد: تا زمان رفع مشکلات کامل پایانه مسافربری بلیط فروشی در خیابان شریعتی صورت می‌گیرد اما اتوبوس‌ها باید در محل پایانه مستقر شوند./فارس