آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » محیط زیست
کد خبر : 3946
دوشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

استقبال از بهار با طرح بی‌زباله و با شعار از خودمان شروع کنیم” در خرم‌آباد

استقبال از بهار با طرح بی‌زباله و با شعار از خودمان شروع کنیم” در خرم‌آباد

به گزارش وارک نیوز به مناسبت فرارسیدن  بهار و در جهت اجرای طرح بی زباله استاندار لرستان به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، فرماندار خرم آباد، مدیران کل  و کارکنان ادارات شهرستان خرم آباد، تشکل های مردم نهاد و با حضور پررنگ پرسنل حفاظت محیط زیست لرستان با  پاکسازی ورودی شهر خرم آباد از مسیر خوزستان به استقبال بهار رفتند. 

سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه اجرای طرح بی زباله گفت: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و تمام دستگاهها و ارگانهای دولتی همگام با مردم باید در راستای حفاظت از آن تلاش نمایند.

وی با اشاره به نقش مهم فرهنگ سازی در حفاظت از محیط زیست بر نهادینه سازی فرهنگ حفظ و حراست از محیط زیست در میان همه مردم و مسؤولان تاکید نمود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در حاشیه اجرای این طرح گفت: رویکرد محیط زیست جهت انجام طرح بی زباله همان شعار از خودمان شروع کنیم است و در راستای تحقق این شعار، پرسنل حفاظت محیط زیست لرستان با حضور حداکثری خود در این مراسم شرکت نمودند.

مهرداد فتحی بیرانوندگفت: امیدواریم با انجام اقدامات فرهنگی و با همکاری با سازمانهای مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی زمینه مناسب را برای داشتن محیط زیستی سالم وعاری از هرگونه زباله فراهم نمائیم.