آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی
کد خبر : 3919
شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

مشکلی در زمینه قیمت عرضه گوشت و مرغ وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مشکلی در زمینه عرضه و قیمت گوشت و مرغ مورد نیاز استان برای روزهای پایانی سال وجود ندارد.

به گزارش وارک نیوز به نقل از فارس، محمدرضا صفی‌خانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بیان کرد: با توجه به تجربه‌های گذشته در زمینه توزیع کالاهای اساسی نباید برای توزیع برنج دولتی در بازار مشکل چندانی وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: به همین دلیل باید با تهیه سازوکارهای مناسب شرایط را برای عرضه مناسب این محصول در بازار استان مهیا کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در نتیجه قبل از اجرای مرحله دوم توزیع برنج دولتی باید بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بر نحوه توزیع نظارت داشته باشند.
صفی خانی ادامه داد: به هیچ عنوان در زمینه تامین مرغ و گوشت مشکلی نداریم و باید اطلاع‌رسانی لازم برای معرفی مراکز توزیع این محصولات در سطح استان انجام شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: سیاست کلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تمرکز بر روی نمایشگاه‌های بهاره است و اکنون نیز در اغلب شهرستان‌های استان شاهد برپایی این نمایشگاه‌ها هستیم.
این مسئول گفت: به همین دلیل باید نظارت ویژه‌ای بر عملکرد نمایشگاه‌های بهاره توسط دستگاه‌های مختلف و بازرسان انجام شود.
صفی‌خانی در ادامه با اشاره به ضرورت نظارت رستوران‌ها و مراکز رفاهی اظهار داشت: باید با نظارت دقیق شرایط را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مهیا کنیم در این راستا انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول به وظایف خود عمل کنند.
وی گفت: با توجه به تقاضای مردم برای خرید برنج دولتی امیدواریم بتوان شرایط را برای افزایش سهمیه استان مهیا کرد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: در روزهای آینده نرخ میوه دولتی اعلام خواهد شد و با افزایش مراکز عرضه این محصول می‌توان شرایط را برای کنترل هرچه بهتر بازار مهیا کرد.