آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 3885
چهارشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

رئیس سازمان حمل ونقل و بار شهرداری خرم‌آباد مطرح کردشناسایی ۲۵ شرکت‌ باربری غیرمجاز درسطح شهر خرم‌آباد

رئیس سازمان حمل ونقل وبار شهرداری خرم‌آباد گفت: ۲۵ شرکت باربری غیرمجاز درسطح شهر فعالیت دارند که شناسایی و پلمب آن‌ها در دستور کار ما قراردارد.

به گزارش وارک نیوز محمد فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد بیان کرد: شرکت‌های باربری غیرمجاز علاوه براینکه فاقد پروانه بهره‌برداری هستند جانمایی آن‌ها نیزمناسب نیست که موجب ایجاد ترافیک و سرو صدا برای شهروندان می‌شود.

وی افزود: درست است شهرداری با واحدهایی که مجوزفعالیت ندارند برخورد جدی می‌کند اما این امر باعث سلب مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص نظارت بر واحدها نمی‌شود.

رئیس سازمان حمل ونقل و بار شهرداری خرم‌آباد در بخش دیگری ازسخنان خود به تعداد شرکت‌های باربری دارای مجوز نیز اشاره کرد و گفت: حدود ۲۵ شرکت دارای پروانه بهره‌برداری در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

فتحی بیرانوند ادامه داد: طبق قانون لایحه تجمیع عوارض می‌بایست ۵ درصد از درآمد خود را به شهرداری پرداخت کند، البته این امر تاکنون تحقق پیدا نکرده‌ است.

وی بیان کرد: شرکت‌های باربری که دارای پروانه بهره‌برداری هستند نیز از نظر ما در مکان مناسبی قرار ندارند بر همین اساس به دنبال ساماندهی این شرکت‌ها هستیم.

این مسئول شهرداری خرم‌آباد تاکید کرد: یکی از اولویت‌های سازمان حمل ونقل و بار شهرداری این است که زمینی را در محدوده شهر خریداری و پس از ایجاد امکانات لازم شرکت‌های باربری را به آنجا انتقال دهیم.