آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » حوادث » خبر مهم
کد خبر : 3872
سه شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

افزایش اعتبارات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر درسال جاری

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرلرستان گفت: برنامه‌های سالروز مبارزه با مواد مخدر در لرستان امسال نسبت به سال گذشته تغییرات اساسی داشت.

به گزارش وارک نیوز رضا آقامیرزایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: سال گذشته همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در همه شهرستان‌ها برنامه‌هایی برگزارشد، اما در سال جاری در هر شهرستان برنامه‌های جداگانه‌ای داشته‌ایم.

وی ادامه داد: خروجی برنامه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان یک هزار و ۱۴ برنامه بود که چهار هزار و۷۰۰ مخاطب داشت، امیدوارم امسال رتبه اول را در اجرای برنامه‌ها کسب کنیم.

آقامیرزایی به بحث اعتبارات شورای هماهنگی نیز اشاره کرد و افزود: در بحث اعتبارات با محوریت پیشگیری سال ۹۳ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ، سال ۹۴ ، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سال ۹۵، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شد، امیدواریم سال ۹۶ این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:در سفر وزیر کشور و معاون ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان الیگودرز ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار مصوب داشت که ۵۰ درصد آن به حساب شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر واریز شده است.

آقامیرزایی تاکید کرد:همه دستگاه‌ها تا ۱۵ شهریور فرصت دارند برنامه‌ها و تفاهم نامه‌ها را براساس مصوبات تنظیم کرده و سپس به ستاد ارسال کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در ادامه بیان کرد: در بحث سفر وزیر کشورتصویب ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در استان داشته‌ایم که ۳۳۰ میلیون تومان آن برای بحث توانمندسازی دانش آموزان برای ۷ شهرستان کوهدشت، دورود، ازنا ، پلدختر، سلسله، بخش اشترینان و رومشکان است.