آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » ورزشی
کد خبر : 3852
یکشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

برای هر سانتی‌متر سرانه ورزشی لرستان ۱۰ میلیارد اعتبار نیاز است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت:برای هر سانتی‌متر سرانه ورزشی لرستان ۱۰ میلیارد اعتبار نیاز است.

به گزارش وارک نیوز علی یاور عزیز پور ظهر امروز در حاشیه افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهید رستمی مقدم ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی بیان داشت: با وجود کمبودهای مالی، توسعه‌ای خوبی در استان در راستای ایجاد فضاهای ورزشی وجود داشته و به صورت میانگین هر ۴۱ روز یک پروژه افتتاح شده است.

وی افزود: با کمک دستگاه‌های مختلف فعال در حوزه ورزش و بخش خصوصی به سرانه‌ ورزشی استان رشد خوبی داشته به نحوی که شاهد افزایش بیش از هفت سانتی‌متری سرانه ورزشی لرستان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه اکثر پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۱۵ درصد و بیش از ۱۰ سال بلاتکلیفی اکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند، افزود: به کمک دولت و مجموعه استان شاهد افتتاح این‌گونه پروژه‌ها هستیم.

عزیز پور با اشاره به جمعیت بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر لرستان، اظهار داشت: باید ۱۸ هزار مترمربع فضای ورزشی ساخته شده تا یک سانتی‌متر به سرانه ورزشی اضافه شود و برای هر سانتی‌متر سرانه ورزشی استان لرستان ۱۰ میلیارد اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به حل مشکل ۳ هیئت ورزشی والیبال، مجموعه صخره‌نوردی و بدمیتون اشاره کرد و گفت: در ایجاد خانه‌های تخصصی، خوشبختانه وضعیت مطلوبی داریم و اکنون بیش از ۳۰ هیئت ورزشی دارای خانه تخصصی هستند.

خبر از علی عبداله زاده