آخرین اخبار » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 37465
چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

گزینه‌ دیگری غیر از میزبانی خیبر در خرم‌آباد متصور نیستیم

رئیس هیات مدیره تیم خیبر خرم‌آباد گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم و به هیچ گزینه دیگری فکر نمی‌کنیم جز اینکه خیبر فقط باید در خرم‌آباد بازی کند.

گزینه‌ دیگری غیر از میزبانی خیبر در خرم‌آباد متصور نیستیم

به گزارش وارک نیوز، احسان ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در خصوص وضعیت ورزشگاه تختی و میزبانی تیم فوتبال خیبر در لیگ برتر و در این ورزشگاه، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر بارها با مسوولان استانی جلسات مختلفی مبنی بر مهیا نبودن ورزشگاه تختی خرم‌آباد برای میزبانی در لیگ برتر برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون و با صعود تیم خیبر با لیگ برتر و با روی کار آمدن مدیریت جدید در حوزه استانداری و ورزش و جوانان استان اتفاقات خوبی رقم خورده است، تمام تلاش خود را می‌کنیم و به هیچ گزینه دیگری فکر نمی‌کنیم جز اینکه خیبر فقط باید در خرم‌آباد بازی کند.
رئیس هیات مدیره تیم خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد تا شروع لیگ برای میزبانی آماده نمی‌شود، افزود: برای میزبانی در ورزشگاه تختی نیز باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.
ناصر بیان داشت: حدود ۱۷ مورد اصلاحیه و زیرساخت باید در ورزشگاه تختی انجام شود که اگرچه زمان‌بر است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در این ورزشگاه تا آماده شدن لر آرنا میزبان باشیم.
وی با تاکید بر اینکه تیم خیبر بدون هوادار هیچ است، افزود: درخواست کردیم که با کمک ورزش و جوانان و با در اختیار گرفتن ورزشگاه تختی برای ایجاد تغییرات، حداکثر یک نیم فصل را در این ورزشگاه میزبان شویم.
رئیس هیات مدیره تیم خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: از طرفی در تلاش هستیم که استادیوم ۱۵ هزار نفری را هر چه زودتر برای میزبانی آماده کنیم.