آخرین اخبار » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 3705
یکشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲

 تامین اقلام اساسی مردم در بازارچه نوروزی اتاق اصناف مرکز لرستان

  رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان از تامین اقلام اساسی مردم در بازارچه نوروزی اتاق اصناف مرکز این استان خبر داد.

 به گزارش وارک نیوز آرش راشدی در این راستا بیان کرد: اتاق اصناف مرکز لرستان جهت جلوگیری از افزایش قیمت در روزهای پایانی سال و منتهی به تعطیلات عید نوروز نسبت به تامین اقلام مورد نیاز مردم با قیمت دولتی خصوصاً اقلامی که در این زمان پرمصرف هستند مانند( برنج، روغن، مرغ، تخم‌مرغ و….) اقدام به ایجاد بازارچه نوروزی در قسمت جنوبی شهر خرم آباد( بلوار بهارستان- روبروی کارخانه آرد- جنب ترمینال جنوب) نموده است.

وی با تاکید بر عرضه محصول برندهای برتر و با کیفیت در جهت ارتقاء سطح کیفیت بازارچه اتاق اصناف لرستان گفت: با پای کار آمدن تولیدکنندگان و وارد کنندگان اصلی و حذف واسطه ها، پایین بودن قیمت در این بازارچه یکی از برتری های آن نسبت به سایر نمایشگاه های موجود در شهر است.

رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان ادامه داد: جهت در دست رس بودن اقلام فوق در ایام تعطیلات زمان فعالیت این بازارچه از هفدهم اسفند تا پایان تعطیلات و روز دوازدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

راشدی گفت: جهت جذب مسافران نوروزی یک غرفه به صنایع دستی و سوغات لرستان نیز اختصاص یافته که با اجرای زنده موسیقی و طبخ نان و غذای محلی جذابیت آن دو چندان میشود.