آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 36979
یکشنبه - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

کامبک خیبر در حضور پرشورها/مس کرمان حرفی برای گفتن نداشت

تیم فوتبال خیبر خرم آباد روز یکشنبه در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور میزبان مس کرمان بود که در نهایت برابر این تیم به برتری رسید.

کامبک خیبر در حضور پرشورها/مس کرمان حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش وارک نیوز، تیم فوتبال خیبر و مس کرمان در جریان هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که عباس زراعتکار در دقیقه ۱۹ نخستین گل این دیدار را برای مس کرمان به ثمر رساند.

 

دو تیم پس از پایان نیمه نخست بازی با این نتیجه به رختکن رفتند و در نیمه دوم، مهرداد قنبری دقایق ۵۴ و ۶۹ برای خیبر از روی نقطه پنالتی گل زد و با زدن گل سوم در دقیقه ۹۴، هتریک کرد.

 

حسن مرادی فر، سینا خادم پور، مهدی کیانی، حمیدرضا طاهرخانی، علیرضا دغاغله،شهرام سالاری، مهرداد قنبری، امیر رضا محرمی، کورش ملکی، حسین ابرقویی، امیر حسین عسکری شاگردان رضا مهاجری در تیم خیبر بودند.

 

همچنین ابوالفضل علایی، میلاد خدایی اصل، خشایار زبرجد، یاسر فیضی، امیرحسین بهزادی ،عباس زراعت کار، پوریا غلامی، مصطفی شیخ،سپهر روزی طلب، محمد امین رضایی و ابوالفضل بابادی به عنوان تیم اصلی مس کرمان با سر مربی گری اکبر محمدی ارگی وارد زمین شدند.

 

مصطفی بینش داور این دیدار بود و رضا بابارییسی، علی فراهانی، حامد رنجبر او را در امر قضاوت یاری کردند همچنین شاهو اصلانی ناظر این دیدار بود.

 

تا پیش از این دیدار خیبر با ۲۲ بازی و ۴۹ امتیاز پس از چادرملو اردکان با یک بازی بیشتر و ۵۱ امتیاز در رده دوم لیگ آزادگان بود و مس کرمان نیز با ۳۱ امتیاز از ۲۳ بازی خود در جایگاه هشتم لیگ قرار داشت