آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 36966
پنجشنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

افتتاح تقاطع غیر همسطح شریعتی به عید فطر موکول شد

به گفته شهردار خرم‌آباد احتمالا زمان افتتاح تقاطع غیر هم سطح شریعتی به عید سعید فطر موکول شود، اما کارگاه ظرف چند روز آینده جمع‌آوری می‌شود.

افتتاح تقاطع غیر همسطح شریعتی به عید فطر موکول شد

به گزارش وارک نیوز، داریوش بارانی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر خرم‌آباد، توضیح داد: پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است و کار تقریبا تمام شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود وعده شما مبنی بر تکمیل پروژه قبل از شروع سال جدید اما پروژه افتتاح نشد، توضیح داد: همانطور که اشاره کردم کار تقریبا تمام شده است اما با توجه به اینکه بتن ریزی پروژه تازه تمام شده است ۲۸ روز زمان برای گیرایی بتن نیاز است.

به گفته شهردار خرم‌آباد احتمالا زمان افتتاح تقاطع غیر هم سطح شریعتی به عید سعید فطر موکول شود.

بارانی بیرانوند در پاسخ به انتقادات شهروندان نسبت به ترافیک ایجاد شده در شریعتی که ناشی از احداث پروژه تقاطع غیر همسطح است، توضیح داد: همانطور که می‌دانید قرار داد پروژه تا اسفند ماه سال ۱۴۰۳ بود، اما شهرداری به طور سه شیفت در حال فعالیت بود تا پروژه را زودتر از زمان مقرر تکمیل کند.

وی گفت: اما در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی کارگاه تا قبل از شروع سال جدید و ظرف چند روزه آینده جمع‌آوری می‌شود تا ترافیک در این مسیر روان شود.