آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 3696
پنجشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

اجرای طرح محرومیت‌زدایی در ۲۲۰ روستای لرستان

استاندار لرستان از رفع محرومیت در ۲۲۰ روستای استان خبر داد.

به گزارش وارک نیوز، سید موسی خادمی در جلسه بررسی پروژه‌های تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اظهار داشت: بحث محرومیت زدایی تعدادی از دهستان‌های استان به عنوان زیر مجموعه پروژه‌ای توسط مجموعه سپاه پاسداران تحت عنوان قرارگاه پیشرفت و آبادانی تشکیل و شروع شده است.

وی در ادامه افزود: با فعالیت‌های خوب فرمانده محترم سپاه پاسداران استان سردار کشکولی و همکارانشان، لرستان از استان‌های پیشرو در این زمینه است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ما سهم بیشتری از آنچه برای استانداری‌های کشور تامین شده در این پروژه گرفته‌ایم، گفت: شش دهستان در لرستان تحت پوشش این برنامه قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امروز در اولین جلسه قرار شد ساختار مناسب طراحی و پروژه‌ها به تفکیک هر روستا و دستگاه مشخص شود؛ همچنین منابع مالی و بانکی لازم را در سال ۹۷ تامین کنیم.

خادمی گفت: امیدواریم بتوانیم بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها که برای رفع محرومیت در حدود ۲۲۰ روستای این شش دهستان است را اجرایی کنیم.

استاندار لرستان افزود: حق طبیعی آنان برخورداری از زیرساخت‌های اولیه و نیازهای ابتدایی زندگی است که امیدواریم ظرف مدت دو سال آینده نهایی شوند.