آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 36786
پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

ساماندهی ورودی‌های خرم‌‌آباد تا قبل از عید نوروز

شهردار خرم‌آباد از ساماندهی ورودی‌های شهر قبل از عید نوروز خبر داد و گفت: در فاز اول نورپردازی ورودی جنوب از فرودگاه تا زیر گذر گلدشت انجام شده است، زیبا سازی کاربری‌هایی که در ورودی شهر قرار دارند هم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

ساماندهی ورودی‌های خرم‌‌آباد تا قبل از عید نوروز

به گزارش وارک نیوز ، داریوش بارانی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سیاست کلی شهرداری و شورای شهر مبنی بر ساماندهی ورودی‌های شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین مشکلات از نظر بصری، نظری، کالبدی و زیست محیطی مربوط به ورودی شهر از سمت جنوب است لذا در فاز اول دو اقدام در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی نورپردازی ورودی‌جنوب از سمت فرودگاه تا زیر گذر گلدشت با مبلغ یک میلیارد و ۱۴۰ تومان انجام شده است

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه رنگ آمیزی و زیبا سازی دیوار ادارات دولتی که در ورودی شهر قرار دارند هم از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در حوزه زیبا سازی در جلسه‌ی که با حضور بازرس کل و فرماندار برگزار شد قرار بود برخی از ادارات نسبت به رنگ‌آمیزی و نوسازی دیوارهای ممتد اقدام کنند.

بارانی بیرانوند بیان کرد: همچنین قرار است با صاحبان برخی از گاراژ‌ها و کاربری‌هایی که از لحاظ زیبایی وضعیت نامطلوبی دارند وارد گفت وگو شویم تا قبل از نوروز یک سر و سامانی به کاربری و جداره‌ها بدهند.

به گفته وی گل کاری و بهسازی فضای سبز شهرداری خرم‌آباد آغاز شده و تا قبل از عید نوروز یک تحول چشمگیری در حوزه گل کاری را خواهیم داشت.

شهردار خرم‌آباد گفت: نکته دیگر اینکه قرار است شرکت آبفا در داخل پارک‌ها با همکاری شهرداری نسبت به زیبا سازی تاسیسات خود اقدام کند.